Užsiėmimai pagal „Erasmus+“ projektą

 

Po antrųjų „Erasmus+“ finansuojamo projekto „Critical Thinking and Media Literacy in Youth Work“ (liet. „Medijų raštingumas ir kritinis mąstymas jaunimo veiklose“) Bendraamžių švietėjų projekto „Piliečio žadintuvas“ programos mokymų Antalieptėje pravedžiau du užsiėmimus.

5d klasėje (vadovė Irena Rimkevičienė) diskutavome apie susikaupimą ir paslaptis. Užsiėmime pritaikiau metodus: „Paslaptys laiškuose“ ir „Patogumo zonos piešinys“. Mokiniai užrašė savo didžiausias paslaptis laiškuose, pasikeitė jais su klasės draugais. Laiškus turėjo laikyti delnuose ir pasidalyti savo jausmais ir emocijomis: ką išgyvena tuo metu, kai asmeninę paslaptį laiko kitas žmogus, ir kaip jaučiasi laikydamas kito žmogaus paslaptį. Po savirefleksijos apibendrinome, padarėme bendras išvadas. Aiškinimą apie žmogaus patogumo zoną iliustravau piešiniu lentoje. Pabaigoje žaidėme trumpą žaidimėlį „Rankų mazgas“.

7c klasėje vedžiau užsiėmimą apie konfliktus tarp skirtingos kultūros žmonių bei jų sprendimo būdus. Pritaikiau metodą „Mūsų kvartale“. Mokiniai turėjo suvaidinti konfliktišką gyvenimišką situaciją ir surasti išeitį iš situacijos, priimtiną abiems konfliktuojančioms pusėms. Reflekcijos metu viską aptarėme, padiskutavome apie problemų sprendimo būdus, problemų kilimo priežastis ir pasidalijome savo patirtimi analizuota tema.

 

 

Kamilė Liaugodaitė, 8d klasės mokinė

 

Mokinių priėmimas

kaunas.png
Nėra paveikslėlių

Pamokų laikas

1.     8.00   -  8.45
2. 8.55   -  9.40
3. 9.50   -  10.35
4. 10.55  -  11.40
5. 12.10  -  12.55
6. 13.05  -  13.50
7. 14.00  -  14.45

Elektroninis dienynas

Lankomumas

Straipsnių peržiūros
1210348

Dabar lankosi

Svetainėje lankosi 49 svečiai ir nėra prisijungusių narių